OIK.dkErhvervWebshopAmatørSupport
BulldogsSupport.dk

http://www.OIK.dk/support som startside? Denne side i Foretrukne? Udskriv denne side

B-Tribunen Online

Du er ikke logget ind!

» Log ind eller
» Registrér dig som bruger

Truppen 2010/2011

#1 08. marts '10 kl. 23:23
Skriv et svar til dette indlæg

Truppen 2010/2011

Af farmand

Hej OIK fans og interesserede

Hvem ønsker I vi skal beholde i den kommende trup ?
Både danskere og udenlandske spillere - lad os få en debat i gang
#2 09. marts '10 kl. 13:35

Truppen 2010/2011

Af Jonna

For mig at se ingen tvivl om i hvert fald et par spillere: Huddy, Lindmark, Dabbagh, Olafur, Ravn, Jeppe, Mads og i det hele taget den unge garde, de har gjort det fantastisk. Derudover hører jeg, at Pewee er på vej hjem, så det kunne da være stort med 2 danske målmænd i næste sæson. True har jeg ikke nævnt, men vi ved jo alle at han er på kontrakt til næste år, så det er fint, han har løftet sit spil de seneste par sæsoner. Håber selvfølgelig også på, at vi kan beholde Dan Rudisuela.
#3 09. marts '10 kl. 17:31

Truppen 2010/2011

Af Odense-fan

Jeg så også gerne Falloon bliver et år mere.

Og så skal vi ikke glemme, vores unge 15 årige dreng, simon og mikkel. de ville jeg gerne se på isen næste år.
#4 10. marts '10 kl. 21:26

Truppen 2010/2011

Af QQQQ (gæst)

Ud over dem du hr sagt Jonna !!!!!!! så har vi Calus E, Anders F, Kristian Zink og JO JO True hat kontrakt næste sæson også så han er der også.......
#5 11. marts '10 kl. 07:50

Truppen 2010/2011

Af Jonna

QQQQ - det er netop det jeg skriver - DEN UNGE GARDE - som tæller dem du nævner. Lad os nu slå koldt vand i blodet og se, hvad der bliver råd til i næste sæson - ingen træer vokser jo som bekendt ind i himlen, og selvfølgelig koster det os penge, at vi sidder udenfor slutspillet i år.
#6 11. marts '10 kl. 07:50

Truppen 2010/2011

Af Jonna

QQQQ - det er netop det jeg skriver - DEN UNGE GARDE - som tæller dem du nævner. Lad os nu slå koldt vand i blodet og se, hvad der bliver råd til i næste sæson - ingen træer vokser jo som bekendt ind i himlen, og selvfølgelig koster det os penge, at vi sidder udenfor slutspillet i år.
#7 11. marts '10 kl. 11:07

Truppen 2010/2011

Af Køteren

Alfa omega er et forsvar der sparker røv denne gang! Et forsvar der kan rydde op og give ro foran mål, ung eller gammel mig ligegyldig!
#8 14. marts '10 kl. 10:15

Truppen 2010/2011

Af Odense-fan

Hvem af dansker vil i gerne have til klubben.???
Hvad land vil i helst have udl. fra.
#9 15. marts '10 kl. 05:42

Truppen 2010/2011

Af Damm

Jeg tror at vi måske nok kan beholde næsten alle de unge danske spillere.. Glæder mig til at se hvem Per J finder af udlændinge. Men Falloon og Bostock har skrevet med Rapid City Rush, og jeg tror desværre ikk at Huddy og Rudisuela blir, men lad os se :)

God offseason til alle :)
#10 15. marts '10 kl. 09:53

Truppen 2010/2011

Af Bones (gæst)

Mener det lyder rigtigt at truppen skal bygges omkring danske talenter, først og fremmest skal der findes en dansk målscorer. Lad os så få 4 udlændinge af høj klasse, og fyld os på med klubbens egne unge talenter. Vil gerne se OIK's 94 årgang, Simon, Martin, og Mikkel er et rigtig godt bud, det var en fornøjelse at se dem i den sidste kamp mod Frederikshavn.

Du er ikke logget ind!
Da du ikke er logget ind, skal du indtaste en gyldig email. Du vil kort efter afsendelse modtage en email, med et link til at aktivere dit indlæg.

Du kan slippe for både emailgodkendelse, samt sikkerhedskode, ved at registrere dig som bruger!

CAPTCHA
Indtast ovenstående kode i feltet.
» Hent ny kode

Holdninger fremført i dette debatforum er ikke et udtryk for hverken Odense Ishockey Klub eller Odense Bulldogs Supports officielle holdning.

www.bulldogssupport.dk
B-Tribunen Online
www.bulldogssupport.dk

www.bulldogssupport.dk
Bliv medlem NU!
www.bulldogssupport.dk

© 2001-2004 Odense Ishockey Klub

BULLDOGS SUPPORTS SPONSORER

Bryggeriet Vestfyen

Gebyrfri hverdag i Vestjysk Bank. Kontakt Jens Mattson

CULT Energy Activator

Café Offside