Tilmelding Log på
  • Forside
  • Kalender
  • Ugeplan
  • Holdoversigt
    Kvinder
    Ungdom
    Senior
    KVINDER U6/U8 U10 U12 U14 U16 U18 U20 / Liga HOCKEYSKOLEN MÅLMÆND 2. division BLUEDOGS TEAM HCA GREYHOUNDS VETERANHOLDET BEGYNDERE Morgentræning Skills Before School Sommertræning 2025
  • Nyheder
  • Organisation
    Organisation
    Bestyrelsen Administration Sportsudvalg Udviklingsudvalg Disciplinærudvalg Træner udvalg/OIK Trænerakademi Holdleder udvalg Voksen og nybegynder Rekruttering Klubrum Bulldogs events Materiale udvalg Mødereferater
  • Kontingent
    • Fejlet kontingentbetaling
    • Udmeldelse
    • Indmeldelse / kontingentbetaling
    • Registrering af frivillige
    • Elektronisk medlemskort
  • Flere
    Info
    Info
    Officials Klub OIK Er du nybegynder? Hockey for voksne begyndere Økonomisk overblik Kontingentsatser Sponsorer Materialeafdeling Presse
    Retningslinjer/politik
    Vedtægter Sportslig Rød Tråd Pædofilipolitik Rygepolitik Mobiltelefon politik Retningslinjer for arbejde i Disciplinærudvalg DIU Forældrehåndbog
    Vejledninger
    Sportslig Rød Tråd Conventus Medlemskort Score tavle
    Unavngivet
    Klubrummet
    Klubrummet
    Holdspisning Information Arrangementer Åbningstider
    Cups/camps
    Cups/camps
    Scotty Cup 2024 Odense Sommerhockey Camp Old Boys DM

Holdlederudvalget forbereder ny sæson

24. maj. 2021, kl. 21.24

I sidste sæson nedsatte OIK's bestyrelse et styrket holdlederudvalg, der har fået en stærk start på sit virke på trods af coronarestriktioner.

Formålet med udvalget er at strømline og styrke de yngste holds besætning på de vigtige holdlederfunktioner, således at know-how til de ugentlige rutiner og sæsonens rytme fastholdes og udbygges i videst mulige udstrækning.


Michael Petersen og Casper Kragh Pedersen står i spidsen for udvalget, der bakkes op af sportschef Jens Hellsten fra bestyrelsen.


I forhold til den kommende sæsons holdlederbesætning på de enkelte hold, fra U7 og op til og med U13, er det suverænt holdlederudvalget, der træffer afgørelser.


Naturligvis i tæt dialog med det pågældende holds cheftræner.


Så snart den endelig besætning foreligger for den kommende sæson, vil vi melde denne ud på hjemmeside samt vore kanaler på de sociale medier.


Skulle man have lyst til at høre nærmere omkring, hvad det indebærer at være en god holdleder i OIK, og eventuelt gerne selv vil give en hånd med, så kontakt endelig Michael (mail: skyggen99@yahoo.dk) eller Casper (mail: ckpedersen99@gmail.com) for yderligere info.


Holdlederudvalget & bestyrelsen i OIK

De seneste nyheder Alle
Tag på hockeycamp i Odense med overnatning
Der er gang til tilmeldingerne til Internatelever på Odense Sommerhockey Camp 2025. Foreløbigt er der meldt 15 spillere til overnatning på Cytellet. Det er spillere fra klubber flere steder i Danmark samt tre spillere fra hollandsk...
Tak til ESAD 24/25
Vi er på kanten af sommerferie. Og vi er blot et par dage fra at sige farvel (og for nogles vedkommende på gensyn) til 14 drenge og piger, som har gået på ESAD i skoleåret 24/25. OIK vil gerne takke jer for jeres år i Odense. Det h...
U10 TURNERING FOR ALLE – LØRDAG d. 30. AUGUST - TILMEDLT DIT HOLD NU!
MÅLGRUPPEN: Turneringen er for U10, det er ok at have U8-spillere med på holdet, eller en meget ny fra f.eks. U12. Det er jer som trænere, der vurderer, om spillerens niveau/størrelse, passer ind til en U10 turnering. REGLER FOR TUR...

Kontoret er åbent dagligt mellem 9 og 14

Postadresse: 

Odense Ishockey Klub (amatør)

Møllemarksvej 75B 

5200 Odense V

  • Find vej til Isstadion


Fakturaadresse:

Odense Ishockey Klub

c/o Mads Lund

Email: kasserer@oik.dk

CVR-nummer: 12676107

Andre sider fra Holdsport
  • stavtruphaandbold.dk
  • lejre-if.dk
  • hovedstadensbasketball.dk
  • brabrand-haandbold.dk
  • us1900mtb.dk
  • hilleroedbasket.dk
  • stenloese-bk.dk
  • Foreingsadministration af Holdsport